Job 50 van 321


Report this listing

Solliciteren



Customer care Medewerker


Functie

Klantgerichte Superster:

Als Customer Care Medewerker ben jij de spil waar zakelijke en particuliere klanten op vertrouwen voor hulp en advies. Jouw vriendelijke stem klinkt door de telefoon en jouw e-mails stralen behulpzaamheid uit.

Je bent een meester in het verwerken van gegevens in ons systeem en werkt naadloos samen met het Sales, Service en admin team om de behoeften van klanten te doorgronden. Het bijhouden van onze CRM-databank is voor jou een fluitje van een cent, waardoor klantinformatie altijd binnen handbereik is.

Met jouw talent voor communicatie stel je niet alleen moeiteloos offertes op, maar onderhoud je ook sterke interne en externe relaties. In jouw klantenportefeuille ga je proactief op zoek naar tevredenheid en spot je als een ware commerciële expert nieuwe saleskansen om onze klantenkring uit te breiden.

En als een klant niet tevreden is, ben jij er als de bliksem bij. Je gaat het gesprek aan, luistert naar het probleem en denkt actief mee voor een passende oplossing. Met jouw doortastendheid maak je elke klant blij en houd je onze reputatie hoog.

Jouw profiel

Bij voorkeur heb je reeds een eerste ervaring binnen Customer Care achter de rug en heb je dus reeds ervaring met klantencontact en weet je hoe je verschillende gesprekken moet voeren. Heb je nog geen ervaring? Hier krijg je de kans om ervaring op te doen! Door interne opleidingen word je hier goed begeleid.

Je houdt van telefonisch contact, hebt analytische skills en kan via je helikopterview de juiste oplossingen voor de klant aanreiken
Je communiceert vlot in het Nederlands en ook het Frans kent geen geheimen meer voor jou.
Je bent klantgericht en hebt een sterk inlevingsvermogen.
Je hebt de nodige commerciële ingesteldheid/flair.
Je bent administratief nauwkeurig en zorgt voor een vlotte opvolging.
Je hebt ervaring met digitale tools en PC-programma's (Google).
Je hebt een positieve mindset!

Je kan je vlot verplaatsen naar Schelle.
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies

Aanbod

Een gevarieerde functie met verantwoordelijkheid binnen een internationale organisatie met volop kansen voor ontwikkeling. Als nieuwe collega kom je terecht in een boeiende omgeving met enthousiaste teamgenoten, waar een familiaire sfeer heerst.

Een aantrekkelijk loon op basis van je ervaring. Hierbij krijg je nog extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, ADV dagen ...

Om ervoor te zorgen dat je goed voorbereid bent om succesvol te zijn in je functie, bieden we een uitgebreid inwerkprogramma en producttrainingen aan. Zo ben je volledig klaar om zelfstandig aan de slag te gaan.


Opleidingsmogelijkheden en de mogelijkheid om door te groeien.
Iedere week lekker vers fruit op kantoor!

Ben jij klaar om deel uit te maken van een team van professionals? Solliciteer nu! Stuur je recente CV naar recruitment@adecco.be of bel voor meer informatie naar 02 481 96 07 en vraag naar Triene.

Solliciteren

584 ACC NATIONAL NORTH
+32 (0)2 481 96 07

Solliciteren